Rectificari in campania uraste.ro

Secom, compania care a lansat campania uraste.ro, susține că frazele din reclamă au fost interpretate greșit, compania neavând intenția de a instiga la ură împotriva persoanelor cu boli mintale.

”Vă scriu în legatură cu uraste.ro, campania Secom lansată pe 1 octombrie. Vă scriem mai ales pentru că această campanie a luat o foarte mare amploare, dar și pentru că intențiile noastre au fost și sunt departe de acuzațiile care ne-au fost adresate. Aceleași intentii ne-au urmat în experiența noastră de opt ani de zile, opt ani în care ne-am respectat clienții, iar produsele noastre și-au consolidat notorietatea prin rezultatele obținute de pacienți. Și, cu sinceritate vă spunem că ni se pare incredibil că cineva ne poate acuza de discriminare față de cei bolnavi.”, a declarat dorectorul adjunct al Secom, Lucia Costea.

Lucia Costea acuză Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităși că a scos din context anumite propoziții și le-a asociat nepotrivit.

”Campania, de la bun început, a fost gândită ca o campanie neconvențională ce a vizat doi pași, fiind bazată pe o antiteză între ură și iubire. Demersul nostru a început invers, tocmai pentru a mobiliza oamenii și a stârni reacții. Cu toate acestea, ideea campaniei nu este în niciun caz conturată în jurul mesajului “îmi urăsc copilul pentru că are autism”. Sunt cuvinte scoase din context, pe care cei de la Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități le-au asociat nepotrivit, deformând mesajul. În niciun caz nu am dorit să instigăm la ură, dimpotrivă! Mesajul nostru vorbește onest despre toate momentele acelea dureroase în care familiile celor bolnavi se regăsesc. Sunt momentele în care ei urăsc boala, nu bolnavul. Gândul din spate este unul cât se poate de curat și de real.”, a mai spus ea.

Sursa: dcnews

Author Description

romaniapress

No comments yet.

Join the Conversation