Secom vorbeste despre campania “Urăşte! “

Compania Secom – care a iniţiat campania “Urăşte!”, criticată de organizaţiile neguvernamentale – precizează joi, într-un comunicat de presă, că intenţiile sale au fost departe de acuzaţiile care i-au fost aduse, campania nefiind conturată în jurul ideii “îmi urăsc copilul pentru că are autism”.

În niciun caz nu am dorit să instigăm la ură, dimpotrivă! Mesajul nostru vorbeşte onest despre toate momentele acelea dureroase în care familiile celor bolnavi se regăsesc. Sunt momentele în care ei urăsc boala, nu bolnavul. Gândul din spate este unul cât se poate de curat şi de real”, se arată în comunicatul transmis, joi, agenţiei MEDIAFAX.

Reprezentanţii companiei mai precizează că a doua etapă a campaniei este bazată tocmai pe iubire, pe puterea de a continua lupta, indiferent de cât de greu este în acele momente disperate.

“În continuare, vă cerem un pic de răbdare, pentru că a doua parte a campaniei, care va fi implementată în foarte scurt timp, are un mesaj pozitiv şi cât se poate de clar, adresat societăţii civile în întregime”, se mai arată în comunicat.

Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD) a sesizat Parchetul cu privire la o campanie pentru un produs farmaceutic în care se face referire la copiii cu autism şi care are mesajul “Urăşte!”.

Reprezentanţii CEDCD spun că au sesizat Parchetul Bucureşti cu privire la “cazul flagrant de instigare la ură şi discriminare împotriva copiilor cu dizabilităţi” comis, în opinia lor, de compania de import de produse farmaceutice Secom, prin campania “Urăşte!”.

“Este şocant faptul că, din raţiuni de marketing, o companie privată îşi permite să instige la ură şi discriminare împotriva uneia dintre cele mai vulnerabile categorii sociale existente la nivelul societăţii româneşti”, a spus preşedintele CEDCD, Mădălina Turza, citată într-un comunicat de presă.

Sursa: Mediafax

Author Description

romaniapress

No comments yet.

Join the Conversation