Premieră la UPC

UPC introduce o noua premiera pe piata de telecom: personalizarea totala a pachetelor de servicii – peste 1000 de combinatii posibile.

Portofoliul UPC a fost regandit in totalitate pe baza nevoilor si dorintelor clientilor. Noul portofoliu are la baza conceptul personalizarii pachetelor in functie de dorintele si nevoile specifice ale clientilor.In acest an , UPc a desfasurat un amplu studiu de piata pentru a afla care sunt nevoile consumatorilor.

“Fiecare familie e diferita si are nevoi diferite  iar UPC intelege acest aspect.Nevoile de conectivitate au crescut exponential in ultimii ani iar UPC vrea prin noua personalizare a pachetelor de servicii sa raspunda acestor cerinte.Din perspectiva consumului online de continut(filme , muzica, programe TV,jocuri)in crestere in ultima perioadaconsumatorii apreciaza ata viteza cat si stabilitatea serviciului de internet.Libertatea de a alege serviciile potrivite si posibilitatea de a configura pachetul sunt doua aspecte extrem de importante pe care noi le punem acum la dispozitia clientilor” declara Robert Redeleanu , Chief Marketing Officer , UPC Romania.

Pe segmentul internet, UPC anunta lansarea prodului Fiber Power 500 Mbps,disponibil in 8 orase – Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Ploiesti , Iasi, Galati, Constanta si Alba Iulia.De acum clientii pot opta pentru oferte cu viteze incepand de la 60 Mbps si pana la 500 Mbps.

In ce priveste zona de televiziune UPC introduce un pachet tematic,Smart, destinat familiilor cu copii.Aceasta optiune include toate canalele pentru copii si posturile documentare.Totodata UPC anunta inlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetu de televiziune Optim in format digital necriptat.Acest abonament include 51 de canale in format standard si 10 canale in format HD ce pot fi receptionate fara un echipament de decodare(mediabox).

Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile in portofoliu UPC, ele oferind clientilor convorbiri nelimitate in retele fixe si retele fixe si mobile, national si catre destinatii din Europa.

Campania de promovare a noului portofoliu ii are ca protagonisti pe membrii familiei Chivu – Cristian,Adelina si cele doua fetite Natalia si Anastasia.Sub sloganul “Viata cu 3 fete”,campania va arata cum viata de familie devine si mai frumoasa atunci cand fiecare dintre membrii ei isi poate personaliza timpul petrecut acasa, cu ajutorul serviciilor UPC.

Vasile Trofim

Author Description

romaniapress

No comments yet.

Join the Conversation