Actualitate
Autor:
Dana Barcan
simion, bani grei la realitatea plus
FOTO: G4Media.ro
George Simion a plătit o sumă enormă, ca să fie vizibil pe Realitatea Plus, în majoritatea timpului alocat emisiei, mai ales în dezbateri, pe tot parcursul campaniei electorale pentru turul 2. Suma plătită de aproape 3 milioane de euro echivalează cu un buget anual, de televiziune, pentru o firmă de talie mare din România. Astfel, Simion a fost vizibil la nivel național și, mai ales în zonele rurale, unde persoanele în vârstă nu folosesc inernetul.
Au fost publicate informații noi de către Autoritatea Electorală Permanentă despre campania lui George Simion, candidatul AUR la prezidențiale. În doar două săptămâni, adică pe durata campaniei electorale pentru turul al doilea, suma cheltuită a fost de 27,9 milioane de lei, conform siteului de investigații Snoop.ro. Realitatea PLUS a primit cea mai mare sumă pentru promovarea pe televiziuni, 15,05 milioane de lei (3 milioane de euro), banii find încasați prin intermediul DBV Media House, firmă controlată de familia Păcuraru.
În raportarea Autorității Electorale Permanente (AEP) apare și firma DGI Multimedia Design, firma de casă a AUR pentru contractele online. Prin intermediul acesteia s-au plătit 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion. Hirschkorn Verlag und Media SRL, care aparține lui Claudiu Catargiu a fost folosită pentru publicitatea politică online și a încasat 350.000 de lei. Dacă ne uităm în piața de publicitate, bugetul de publicitate TV al unei firme de categorie mare de pe piața privată din România ajunge la suma de 3 milioane de euro.
Tags:
George Simion
AUR
Realitatea Plus